Klachtenpagina

Op onze klachtenpagina kunt u terecht met eventuele klachten of opmerkingen over onze producten of dienstverlening. Wij nemen uw feedback serieus en streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.



Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bydilay.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Uw feedback is waardevol voor ons

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen. Wij stellen het zeer op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt, zodat wij de kwaliteit van onze service kunnen verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht bij ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@bydilay.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en een beschrijving van de klacht. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Onze klachtenprocedure

Na ontvangst van uw klacht zullen wij deze zorgvuldig in behandeling nemen en streven naar een passende oplossing. Wij houden u gedurende het proces op de hoogte van de voortgang en streven naar een snelle afhandeling.

Heeft u een klacht?

Laat het ons weten via info@bydilay.nl en wij zullen ons best doen om het op te lossen.